Is er binnenkort ook een meeloopdag voor geschiedenis? Ik heb een paar weken geleden namelijk een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Alvast bedankt,
Naomi
Stel je vraag Je vraag wordt binnen enkele dagen beantwoord door een student van de Studielijn of een studentambassadeur. Natuurlijk kun je ook op vragen van anderen reageren, of anderen op jou. Meld je eerst even aan voordat je een vraag of reactie plaatst.
Is er binnenkort ook een meeloopdag voor geschiedenis? Ik heb een paar weken geleden namelijk een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Alvast bedankt,
Naomi
Beste Naomi,
In het tweede semester zullen er Meeloopdagen plaatsvinden bij geschiedenis. Ik ben degene die een Meeloopdag organiseert. Aanmelding kan door een mail te sturen naar , zoals je blijkbaar al hebt gedaan.
Als er meerdere aanmeldingen zijn, word ik daarvan op de hoogte gesteld en stuur ik een persoonlijke mail met een datum/voorstel voor een Meeloopdag naar iedereen die zich heeft aangemeld.
Als je nog vragen hebt kun je met mij contact opnemen, via .
Vriendelijke groeten,
Victor
—-
Studentambassadeur (Kunst)Geschiedenis & Klassieke Talen
—-
Studentambassadeur Geschiedenis (GS), Kunstgeschiedenis (KG) en Griekse en Latijnse taal en cultuur (GLTC)