graag wil ik pedagogische wetenschappen combineren met academische pabo..welke open dag kan ik het beste bezoeken 20 of 26 november 2009?mijn tweede vraag:als je 2 studies afgerond hebt op bachalor nivo in 4 jaar kan ik dan nog mijn master in pedagogische wetenschappen halen in 1 jaar? en hoe zit het dan met de studie financiering?
Stel je vraag Je vraag wordt binnen enkele dagen beantwoord door een student van de Studielijn of een studentambassadeur. Natuurlijk kun je ook op vragen van anderen reageren, of anderen op jou. Meld je eerst even aan voordat je een vraag of reactie plaatst.
open dag
-
-
Beste José,
Bedankt voor je vraag!
Op de opendag van Pedagogische wetenschappen zullen ook de studieadviseurs aanwezig zijn. Zij kunnen je helpen als je graag twee studies wilt combineren. Dan kunnen jullie samen kijken naar de mogelijkheden en of het haalbaar is om deze twee studies naast elkaar te volgen. Ik zou je dus aanraden om vrijdag 20 november naar de opendag van Pedagogische wetenschappen te komen. Mocht het niet aangeraden worden om dit te combineren kun je de week erna nog naar de opendag van de Academische Pabo om te kijken wat je meer aanspreekt.
Je tweede vraag over het volgen van je master Pedagogische wetenschappen in een jaar is afhankelijk van de afgeronde bacheloropleiding. Als je een afgeronde bacheloropleiding van Pedagogische wetenschappen of van de Academische Pabo hebt, kan je inderdaad de master in een jaar volgen. Als je een andere studie hebt gedaan moet je vaak eerst het schakeltraject volgen. Als je master je vijfde studiejaar is krijg je ook nog gewoon studiefinanciering.
Hopelijk heb ik je verder kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag!
Misschien tot op de opendag!
Met vriendelijke groet,
Raisa van Winden
Studentambassadeur Pedagogische wetenschappen