Heeey!
Kan ik ook ergens een boekenlijst vinden die nodig is voor psychologie? Dan weet ik hoeveel geld ik ongeveer moet gaan sparen aangezien ik zeker weet dat ik dit wil gaan doen volgend jaar :)
groetjes Shannon!
Stel je vraag Je vraag wordt binnen enkele dagen beantwoord door een student van de Studielijn of een studentambassadeur. Natuurlijk kun je ook op vragen van anderen reageren, of anderen op jou. Meld je eerst even aan voordat je een vraag of reactie plaatst.
Heeey!
Kan ik ook ergens een boekenlijst vinden die nodig is voor psychologie? Dan weet ik hoeveel geld ik ongeveer moet gaan sparen aangezien ik zeker weet dat ik dit wil gaan doen volgend jaar :)
groetjes Shannon!
Beste Shannon,
De boeken die je nodig hebt voor de eerstejaarsvakken kun je vinden op de studiegids (http://www.studiegids.leidenuniv.nl) en dan bij Psychologie, Bachelor, eerste jaar. Verder kun je ook bij de studievereniging van Psychologie, Labyrint vinden hoe duur de boeken zijn (je krijgt als je lid wordt van Labyrint namelijk goede korting op de boeken). Zie wwww.labyrintleiden.nl
Ik moet je wel waarschuwen dat het natuurlijk zou kunnen dat docenten volgend studiejaar andere boeken gaan gebruiken, dus ik zou als ik jou was nog geen boeken gaan aanschaffen.
Veel succes!
Met vriendelijke groet,
Tess Naus
Studentambassadeur Psychologie