Kan ik met mijn bedrijfskunde propedeuse van de OU instromen in het 2e leerjaar bedrijfswetenschappen? Is het uberhaupt mogelijk om met een propedeuse van de OU toegelaten te worden op de Universiteit Leiden?
Lisa
Stel je vraag Je vraag wordt binnen enkele dagen beantwoord door een student van de Studielijn of een studentambassadeur. Natuurlijk kun je ook op vragen van anderen reageren, of anderen op jou. Meld je eerst even aan voordat je een vraag of reactie plaatst.
Kan ik met mijn bedrijfskunde propedeuse van de OU instromen in het 2e leerjaar bedrijfswetenschappen? Is het uberhaupt mogelijk om met een propedeuse van de OU toegelaten te worden op de Universiteit Leiden?
Lisa
Beste Lisa,
Bedrijfswetenschappen in Leiden als hoofdstudie is niet mogelijk aan de universiteit Leiden. Wel kun je Bedrijfswetenschappen combineren met je bacheloropleiding. Je zult dus naast bedrijfswetenschappen ook nog een hoofdstudie moeten kiezen, de hoofdstudie kan elke bacheloropleiding van de Universiteit Leiden zijn. Je kiest dan een hoofdstudie met een vak of een vakkenpakket dat je aanspreekt.
Waarschijnlijk kan je niet zomaar instromen in het 2e leerjaar omdat je ook een hoofdstudie moet kiezen. Je kunt wel contact opnemen met Mw. C. Casteleijns (071-527-4774 / .) zij kan je vertellen of je misschien in aanmerking komt voor vrijstellingen.
Meer informatie over bedrijfswetenschappen in Leiden kun je vinden op de volgende pagina: http://www.studereninleiden.nl/studies/info/bedrijfswetenschappen/
Ik hoop je hiermee wat verder op weg geholpen te hebben. Als je nog verdere vragen hebt kun je die natuurlijk stellen op het forum maar je kunt ook contact opnemen met de Studielijn.
Groetjes,
Anne Leyenberg
Studielijn Universiteit Leiden
071 527 11 11
.