Geachte mijnheer, mevrouw,
Op de site van de studie Hebreeuwse en Joodse Studies heb ik gelezen dat men een o.a. HBO-propedeuse dient te hebben, alvorens zich te kunnen aanmelden voor de opleiding. Ik ben studente geschiedenis eerstejaars aan de Hogeschool Rotterdam en heb voor om volgend studiejaar te beginnen aan deze studie.
Ik weet sinds vorige week (7 juli) dat ik ook de laatste vakken met ruime voldoendes heb afgesloten. Hierop heb ik onmiddellijk een propedeutisch getuigschrift aangevraagd, waarna mij ter ore is gekomen dat het zeker tot de week van 16 augustus duurt voordat ik het daadwerkelijk in mijn handen heb.
Daarentegen beschik ik wèl over een puntenoverzicht, waarop ook mijn cijfers staan. Ik kan m.a.w. op een valide manier bewijzen dat ik voldoe aan de zestig studiepunten van de HBO-propedeuse bachelor van de opleiding ‘Lerarenopleiding Geschiedenis 2e graad’.
Naar aanleiding daarvan luidt mijn vraag dan ook of het voldoende zou zijn, als ik aanvankelijk mijn puntenoverzicht/cijferlijst opstuur op het moment dat ik, na mijn aanmelding, een inschrijvingspakket ontvang.
Bij voorbaat dank ik u vriendelijk voor het beantwoorden van mijn bericht.
Met vriendelijke groeten,
Shoshana