Ik kreeg 15 juli te horen dat ik ben ingeloot voor de opleiding Rechtsgeleerdheid. Op de retourenvelop staat dat ik een gewaaarmerkte kopie van zowel mijn diploma als mijn cijferlijst moet insturen. Echter, van school heb ik slechts 1 kopie gehad, van mijn cijferlijst. Deze heb ik ter verificatie al opgestuurd naar de IB groep. Kan ik nu zelf het diploma en de cijferlijst kopiƫren en deze laten waarmerken? Of moet dat allemaal op mijn middelbare school (is nu vakantie) of de Universiteit Leiden (wellicht gesloten?) gebeuren? Ik wil wel op tijd alles insturen, maar dat wordt lastig als ik niet kan kopiƫren of laten waarmerken.
Stel je vraag Je vraag wordt binnen enkele dagen beantwoord door een student van de Studielijn of een studentambassadeur. Natuurlijk kun je ook op vragen van anderen reageren, of anderen op jou. Meld je eerst even aan voordat je een vraag of reactie plaatst.
Kopie diploma + cijferlijst
-
-
Hoi MB,
Ik had hetzelfde probleem, maar je kan dat waarmerken van je diploma en cijferlijst ook gewoon op elk gemeentehuis laten doen, bij Burgerzaken.
Groetjes,
Nikki -
Bedankt voor je reactie, ik zal kijken of het lukt.
-
Inmiddels is het gelukt. Ik heb begrepen dat er geen stempel van je school op hoeft, omdat de gemeente al een stempel heeft gezegd. Daar werd gezegd dat dat zo was. Klopt dit?
In elk geval wordt het nu maar eens tijd om het inschrijvingspakket te versturen.
EDIT: Ik ga zometeeen naar het postkantoor om het op de post te doem. Bedankt voor je antwoord!
-
Klopt, er hoeft geen stempel van de school op. Die van de gemeente is genoeg.